Click to order
Предзамовлення
Total: 
Ваше Імя
Ваш email
Избранное
Телефон
+38 (073) 900-10-09
Графік роботи
Пн-Пт 10:00-18:00


Умови гарантії

Після ремонту на обладнання встановлюється унікальне програмне забезпечення, у разі подальшої заміни програмного забезпечення гарантія на виконаний ремонт не діє.
1
Асик захищається спеціальною пломбою (наклейкою) для запобігання сторонньому механічному втручанню на період гарантійного терміну, у разі пошкодження пломби гарантія не діє.
2
У разі виявлення грубих механічних пошкоджень обладнання: пошкодження корпусу, порушення кріплення радіаторів, використання асіка в іммерсійному охолодженні, коротке замикання, окиснення елементів живлення тощо. Гарантія не діє.
3
Гарантія поширюється на всю виконану роботу на яку нами проводився ремонт і зберігається тільки при наявності гарантійних пломб і встановленого нами гарантійного програмного забезпечення не дозволяє розгін пристрою.
4
Гарантія не поширюється на сторонній
софт (VNISH, MSK, HIVEON та ін.)
5
Гарантія не поширюється на механічні пошкодження, отримані в процесі транспортування службою доставки (Нова Пошта, тощо)
6
Що погано впливає на роботу вашого обладнання:
Неякісне імерсійне охолодження
Не якісно і погано обладнане приміщення
неякісне охолодження і збої в мережі
Погане інтернет з’єднання
Використання стороннього програмного забезпечення
Після ремонту на обладнання встановлюється унікальне програмне забезпечення, у разі подальшої заміни програмного забезпечення гарантія на виконаний ремонт не діє.
1
Асик захищається спеціальною пломбою (наклейкою) для запобігання сторонньому механічному втручанню на період гарантійного терміну, у разі пошкодження пломби гарантія не діє.
2
У разі виявлення грубих механічних пошкоджень обладнання: пошкодження корпусу, порушення кріплення радіаторів, використання асіка в іммерсійному охолодженні, коротке замикання, окиснення елементів живлення тощо. Гарантія не діє.
3
Гарантія поширюється на всю виконану роботу на яку нами проводився ремонт і зберігається тільки при наявності гарантійних пломб і встановленого нами гарантійного програмного забезпечення не дозволяє розгін пристрою.
4
Гарантія не поширюється на сторонній
софт (VNISH, MSK, HIVEON та ін.)
5
Гарантія не поширюється на механічні пошкодження, отримані в процесі транспортування службою доставки (Нова Пошта, тощо)
6
Що погано впливає на роботу вашого обладнання:
Неякісне імерсійне охолодження
Не якісно і погано обладнане приміщення
неякісне охолодження і збої в мережі
Погане інтернет з’єднання
Використання стороннього програмного забезпечення
Оцініть нашу роботу
Оцініть нашу роботу
Ми соціально активні, будь з нами!
м. Київ
Телефон: +380 739 001 009
Email: antserviceua@icloud.com

Розроблено в студії TOSTER