Після ремонту на обладнання встановлюється унікальне програмне забезпечення, у разі подальшої заміни програмного забезпечення гарантія на виконаний ремонт не діє.
Асик захищається спеціальною пломбою (наклейкою) для запобігання сторонньому механічному втручанню на період гарантійного терміну, у разі пошкодження пломби гарантія не діє.
У разі виявлення грубих механічних пошкоджень обладнання: пошкодження корпусу, порушення кріплення радіаторів, використання асіка в іммерсійному охолодженні, коротке замикання, окиснення елементів живлення тощо. Гарантія не діє.
Гарантія поширюється на всю виконану роботу на яку нами проводився ремонт і зберігається тільки при наявності гарантійних пломб і встановленого нами гарантійного програмного забезпечення не дозволяє розгін пристрою.
Гарантія не поширюється на сторонній
софт (VNISH, MSK, HIVEON та ін.)
Гарантія не поширюється на механічні пошкодження, отримані в процесі транспортування службою доставки (Нова Пошта, тощо)
Що погано впливає на роботу вашого обладнання:
Неякісне імерсійне охолодження
Не якісно і погано обладнане приміщення
неякісне охолодження і збої в мережі
Погане інтернет з’єднання
Використання стороннього програмного забезпечення